Obserwatorzy

poniedziałek, 17 września 2012

My Day

                                                                    Hej !!!!



Uff... Nareszcie skończył się kolejny męczący dzień . Nie lubię poniedziałków i w szkole się dłużej siedzi , jest dużo zadane itp. Dziś po lekcjach wybrałam się z mamą na wspólne zakupy . Zdjęcia moich zakupów dodam wam jutro .  Powiem jedno - nareszcie upolowałam kolczyki , których tyle szukałam !!! Jestem strasznie zadowolona . Dziś poświęcam notkę na takie tam moje bazgroły , bo dawno nie pisałam nic od siebie więc poczułam , że w końcu trzeba to nadrobić . Myślałam również o zmianie wyglądu mojego bloga . Tylko nie wiem co . Może tło ? Lub nagłówek ? Jak myślicie ? Na odpowiedzi czekam w komentarzach .

 Tak więc życzę wam miłego wieczoru lub dobranoc  :3


Ps. Lajkujemy na facebooku : http://www.facebook.com/pages/Viki-fanklub/518553518159724

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz