Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Co poczytać ? Czyli moje ulubione książki

                                                                        Hej !!!


Wracam do was z nowym postem dotyczącej mojej kolejnej pasji czyli książek. Pewnie możecie pomyśleć, że to nudne ale ja po prostu kocham książki. " Czytam po to aby żyć , żyję po to by czytać " . Mam na prawdę sporo ulubionych książek ale dla was wybrałam te po które sięgam najczęściej.






1. Wysoko cenię sobie twórczość pana J.R.R. Tolkiena ( Który urodził się tego samego dnia i miesiąca co ja czyli 3 stycznia :-)   ) . A szczególnie lubię książki związane ze Śródziemiem. Np. :

                                                    " Hobbit - czyli tam i z powrotem "







" Władca Pierścieni " ( Wszystkie trzy tomy ) 

















2. Kolejna seria książek panów Rodericka Gordona i Briana Williamsa seria " Tunele " . Uważam ,że ta seria jest absolutną REWELACJĄ polecam ją wszystkim do przeczytania. ( W tym roku wyjdzie ostatnia część serii Tunele Terminal ). 








3. Kolejna ulubiona seria książek to trylogia pani Cornelii Funke czyli " Atramentowe Serce " , " Atramentowa Krew " Atramentowa Śmierć ". Ojciec głównej bohaterki gdy czyta książki na głos potrafi przenieść ich bohaterów do naszego świata. Pewnego dnia wyciągną z " Atramentowego Serca " Smolipalucha i Capricorna. W tajemniczych okolicznościach znika jego żona. Więcej wam nie zdradzę,   polecam do przeczytania :) 

















zdj. Grafika Google




 XOXO



2 komentarze:

  1. ach Tolkien, Tolkien, Tolkien jakoś nigdy za nim niestety nie przepadałam ;c jednak wyobraźnię ma ogromną i za to go szanuję ;)
    Całkiem ciekawe propozycje, może skuszę się na 'atramentową trylogię' ;)

    _________
    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń